1. Bendrosios sąlygos

1.1. tapmachine.lt el. parduotuvė prekiauja UAB „Tridens LT“ gaminamais ir parduodamais gaminiais (toliau – Prekės).

1.2. Pardavėjas prekes parduoda ir pristato tik Lietuvos Respublikos teritorijoje.

1.2. Be šių sąlygų, perkant prekes elektroninėje parduotuvėje, teisinius santykius reguliuoja Lietuvos Respublikoje galiojantys teisės aktai.

1.3. Pardavėjas gali keisti elektroninės parduotuvės naudojimo sąlygas ir prekių bei paslaugų kainas. Pardavėjas apie pakeitimus informuoja interneto svetainėje adresu www.tapmachine.lt. Operacijoms taikomos operacijų atlikimo momentu galiojančios sąlygos ir kainos.

1.4. Pardavėjo duomenys:

UAB „Tridens LT“,

įmonės kodas 302949938,

adresas Švitrigailos g. 11M, Vilnius

el. paštas jagermeister@tridens.lt

2. Kainos

2.1. Visos kainos elektroninėje parduotuvėje pateikiamos eurais su įskaičiuotu PVM.

3. Prekės

3.1. Įprastai elektroninėje parduotuvėje pateikiamas prekes turime sandėlyje. Tačiau, galimybė įsigyti minėtas prekes nėra garantuojama, nes klaidos į sistemą gali įsivelti dėl galimų techninių problemų programose.

3.2 Tuo atveju, jei klientas pateikia užsakymą, tačiau paaiškėja, kad prekybininkas pageidaujamos prekės neturi, elektroninė parduotuvė pateikto užsakymo įvykdyti negalės. Tokiu atveju visa užsakymo suma klientui yra grąžinama iškart po to, kai nustatoma nustatyta, kad prekės nėra.

3.3. Elektroninėje parduotuvėje pateikiamos prekių nuotraukos yra iliustracinės ir gali šiek tiek skirtis nuo tikrosios prekės išvaizdos.

4. Pirkimas

4.1 Klientas, norėdamas įsigyti prekę elektroninėje parduotuvėje, paspaudžia mygtuką „Užsakyti čia“.

4.2 Norint užbaigti užsakymą, klientas nukreipiamas į užsakymo puslapį.

4.3 Suvedus reikiamus duomenis ir patikrinus duomenų teisingumą, klientas patvirtina užsakymą paspaudęs „pateikti užsakymą“. Atlikus šį veiksmą, užsakymas sukuriamas ir persiunčiamas pardavėjui.

4.4. Klientas už užsakymą gali apmokėti iš karto naudodamas internetinio banko nuorodą.

4.4.1 Mokėdamas už prekę iš karto per internetinio banko nuorodą, klientas turi patvirtinti mokėjimą pardavėjui spausdamas mygtuką „Atgal pas prekybininką“.

4.5 Sumokėjus už prekę, elektroninė parduotuvė išsiunčia kliento el. pašto adresu užsakymo patvirtinimą.

4.6. Klientas, pildydamas užsakymą, įsipareigoja pateikti užsakymui įvykdyti reikalingus bei tikrovę atitinkančius duomenis.

4.7. Pardavėjas, vykdydamas užsakymą, neatsako už negalėjimą įvykdyti užsakymą, ar dėl to kilusias pasekmes, jei klientas pateikia neteisingus duomenis.

4.8. Pardavėjas turi teisę atsisakyti vykdyti užsakymą, jei kyla abejonių dėl pardavėjui pateiktų duomenų teisingumo ir elgesys neatitinka geros praktikos.

5. Mokėjimo būdai

5.1. Užsakymą galima saugiai apmokėti naudojantis mokėjimų tvarkytojo „Montonio“ pateiktomis banko nuorodomis.

5.2. Mokėjimas atliekamas ne elektroninės parduotuvės aplinkoje, o saugioje paslaugų teikėjo „Montonio“ mokėjimo aplinkoje.

5.3. Pardavėjas neturi prieigos prie kliento banko duomenų ir kredito kortelės duomenų.

5.4. UAB „Tridens LT“yra asmens duomenų valdytojas. UAB „Tridens LT“ perduoda asmens duomenis, būtinus mokėjimams atlikti, duomenų tvarkytojui „Montonio“.

6. Prekių pristatymas

6.1. Pardavėjo pristatymų partneris yra UAB „Girteka Logistics“ ir visos elektroninėje parduotuvėje parduodamos prekės pristatomos kurjeriu.

6.2. Prekė pristatoma kliento pasirinktu adresu per 3-7 darbo dienas po užsakymo patvirtinimo išsiuntimo kliento el. pašto adresu. Kurjeris susisiekia su klientu telefonu ir suderina tinkamą pristatymo laiką. Nesėkmingo bandymo pristatyti atveju siunta lieka pas pardavėją. Prekės saugomos 14 kalendorinių dienų. Klientui neatsiėmus prekės per minėtą terminą, klientas privalo kompensuoti išlaidas, susijusias su pakartotiniu siuntimu.

6.3. Klientas, prieš pateikdamas užsakymą, privalo patikrinti pateiktos kontaktinės informacijos teisingumą, kad būtų išvengta vėlavimų ir nesusipratimų pristatant prekes. Pardavėjas neatsako už prekių pristatymo vėlavimus ir nesusipratimus, jei vėlavimas ar nesusipratimas atsirado dėl kliento pateiktų duomenų netikslumo ar neteisingumo pateikiant užsakymą.

6.4. Tuo atveju, jei prekė nepasiekia kliento geros būklės ir uždarytoje pakuotėje, klientas privalo apie tai informuoti elektroninę parduotuvę, atsiųsdamas atitinkamo turinio laišką su nuotraukomis el. pašto adresu: jagermeister@tridens.lt 

7. Užsakymo grąžinimas ir keitimas

7.1. Vartotojas turi teisę, nenurodydamas priežasties, per 30 dienų atsisakyti užsakymo ir pakeisti arba grąžinti užsakytą prekę/prekes. Minėtas 30 dienų terminas prasideda nuo to momento, kai vartotojas gauna užsakymą. Prekė gali būti grąžinta, jei jį yra nauja ir originalioje pakuotėje. Naudotos prekės grąžinti negalima.

7.2. Norint grąžinti/pakeisti prekes, vartotojas per 30 dienų nuo prekės gavimo dienos turi pateikti pardavėjui prekės atsisakymo pareiškimą. Už prekių grąžinimą atsako UAB „Tridens LT“ ir grąžinimo atveju reikia susisiekti el. pašto adresu jagermeister@tridens.lt Pardavėjo gauti grąžinimai bus priimami tik su teisingai užpildyta grąžinimo forma.

7.3. Vartotojas turi prekes grąžinti per prašymo pateikimui sekančias 30 dienų arba pateikti įrodymus, kad jis yra per minėtą laikotarpį prekę pateikęs logistikos įmonei. Prekybininkas gali atsisakyti grąžinti pinigus tol, kol negrąžinama prekė, kuri yra sutarties dalykas, arba kol vartotojas nepateiks įrodymų, kad prekė buvo grąžinta, atsižvelgiant į tai, kas įvyksta anksčiau.

7.4. Keičiama ar grąžinama prekė turi būti nesugadinta ar turėti naudojimo žymių, prekė turi būti originalioje pakuotėje ir prie prekės turi būti pritvirtintos visos originalios etiketės.

7.5. Keitimo atveju elektroninė parduotuvė vartotojui išsiųs naują prekę iškart gavusi keičiamą prekę. Su prekės keitimu susijusias išlaidas padengia pardavėjas.

7.6. Pardavėjas grąžina vartotojui pirkinio sumą per 14 dienų nuo teisingai užpildytos grąžinimo paraiškos gavimo. Pinigai grąžinami į tą pačią atsiskaitomąją sąskaitą, iš kurios vartotojas sumokėjo už grąžintą užsakymą.

7.7. Grąžinus užsakymą, pardavėjas grąžina vartotojui visą pagal sutartį gautą sumą, įskaitant vartotojo sumokėtas užsakymo pristatymo išlaidas. Tuo atveju, kai užsakymas grąžinamas iš dalies ir prie užsakymo buvo pridėta pristatymo kaina, pardavėjas gali grąžinti pristatymo išlaidas proporcingai grąžinamų prekių skaičiui.

8. Pretenzijų teikimo tvarka

8.1. Fiziniams asmenims parduotoms prekėms taikoma 2 metų trukmės įstatyminė garantija. Garantijos galiojimo terminu asmuo gali pateikti pretenziją dėl prekės kokybės neatitikimo.

8.2. Nustačius prekės neatitikimą ar defektus, klientas įsipareigoja nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 2 mėnesius nuo klaidos atsiradimo, apie tai informuoti pardavėją, atsiųsdamas pirkėjo kontaktinius duomenis, tikslų problemos aprašymą ir pirkimo kvitą elektroninio pašto adresu jagermeister@tridens.lt Nustačius prekės defektą, nedelsiant nutraukite prekės naudojimą.

8.3. Visos pretenzijos yra peržiūrimos ir su klientu yra susisiekiama atsiradus pirmai galimybei, bet ne vėliau kaip per 15 dienų nuo pretenzijos gavimo dienos.

8.4. Jei trūkumas pasireiškia per pirmuosius šešis mėnesius nuo prekės perdavimo vartotojui, daroma prielaida, kad trūkumas jau egzistavo ir prekės perdavimo momentu. Šios prielaidos paneigimo pareiga tenka verslo bendrovei. Pateikiant pretenziją, pardavėjas visuomet apmoka per pirmuosius šešis mėnesius nuo daikto perdavimo vartotojui su prekės taisymu ar keitimu susijusias išlaidas, pirmoje eilėje pervežimo, pašto, darbo, kelionių ir medžiagos išlaidas. Per kitus 1,5 metų atitinkamas išlaidas pardavėjas padengia tik tuo atveju, jei reikalavimas yra pagrįstas.

8.5. Pardavėjas neatsako už žalą, atsiradusią dėl užsakytų prekių naudojimo ne pagal paskirtį, taip pat už pristatymo vėlavimą, jeigu tai įvyko dėl nuo pardavėjo nepriklausančių aplinkybių ir/ar dėl nuo jo nepriklausančių nenugalimos jėgos aplinkybių.

8.6. Pardavėjas neatlygina kliento patirtų išlaidų dėl prekės neatitikimo ar trūkumų ir neatsako už jas, jeigu: prekės vertė sumažėjo/prekė buvo sugadinta dėl kliento kaltės, defektai atsirado dėl prekės naudojimo ne pagal paskirtį, nėra pirkimą įrodančio dokumento.

9. Atsakomybė

9.1. Pardavėjas ir klientas atsako vienas prieš kitą už šių naudojimo sąlygų pažeidimu kitai šaliai sukeltą žalą Lietuvos Respublikoje galiojančiais teisės aktais nustatytais atvejais ir apimtimi.

9.2. Pardavėjo atsakomybė prieš pirkėją apsiriboja prekės pardavimo kaina. Pardavėjas neatlygina klientui neturtinės žalos ar trečiajam asmeniui sumokėtos neturtinės žalos atlyginimo, taip pat netiesioginės žalos (pavyzdžiui, negautų pajamų) ir žalos, kurią klientas patiria dėl to, kad negali įvykdyti sutartimi prisiimtų ir su prekėmis susijusių įsipareigojimų.

9.3. Klientas įsipareigoja naudotis elektroninės parduotuvės paslauga tik tokiais tikslais, kurie atitinka teisės aktus ir gerą praktiką.

10. Garantija

10.1. Pardavėjas suteikia prekei 2 metų garantiją. Garantijos laikotarpis pradedamas skaičiuoti nuo prekės perdavimo pirkėjui momento.

10.2. Pardavėjas įsipareigoja organizuoti gamintojo garantinių sąlygų įvykdymą ir nustatytomis sąlygomis suremontuoti arba pakeisti nekokybišką prekę.

10.3. Jei gaminys yra su defektu, susisiekite jagermeister@tridens.lt ir ji bus pakeista kokybiška.

10.4. Garantinis reikalavimas grindžiamas prekių pirkimo-pardavimo sutarties patvirtinimu/sąskaita, kurią klientui patariama saugoti visą garantinio laikotarpį.

11. Naudojimo sąlygos ir jų keitimas

11.1. Pirkėjas, pirkdamas internetinėje parduotuvėje, sutinka su internetinės parduotuvės naudojimo sąlygomis ir įsipareigoja jų laikytis.

11.2 Pardavimo sutartis tarp pardavėjo ir kliento įsigalioja nuo mokėtinos pirkimo sumos gavimo į pardavėjo atsiskaitomąją sąskaitą.

11.3. Pardavėjas gali keisti elektroninės parduotuvės naudojimo sąlygas ir prekių kainas. Pranešimas apie pakeitimą skelbiamas elektroninės parduotuvės aplinkoje. Operacijoms taikomos operacijų atlikimo momentu galiojančios sąlygos ir kainos.

11.4. Pardavėjas turi teisę anuliuoti užsakymą, jei dėl techninės klaidos elektroninėje parduotuvėje buvo nurodyta neteisinga prekės kaina.

12. Kitos sąlygos

12.1. Tarp kliento ir pardavėjo kilę nesutarimai sprendžiami derybų keliu.

12.2. klientas, sudarydamas pirkimo–pardavimo sutartį, patvirtina, kad:

12.2.1. jis yra teisnus ir veiksnus asmuo, turintis teisę atlikti elektroninėje parduotuvėje įgalintas operacijas ir kuris, atlikdamas operacijas, veikia savo vardu ir naudodamasis savo tapatybe;

12.2.2. jis visiškai ir be sunkumų supranta visas naudojimosi sąlygose esančias sąlygas ir visiškai supranta, kad naudojimasis elektronine parduotuve jam gali užtraukti teisiškai įpareigojančius įsipareigojimus.

12.3. Užsakymo pateikimas ir pirkimo-pardavimo sutarties sudarymas yra laikomas sutikimu su naudojimo sąlygomis.

12.4. Jei kuri nors Naudojimosi sąlygų nuostata yra pripažįstama niekine arba negaliojančia, tai neturės įtakos likusių naudojimosi sąlygų galiojimui.

13. Klientų aptarnavimo skyrius

13.2. Klientų aptarnavimo skyriaus el. pašto adresas yra jagermeister@tridens.lt

13.3. Valstybinių švenčių dienomis klientų aptarnavimo skyrius neveikia.